Ny start på bloggen

Hej där ute!
Blev sugen på att starta upp en blogg igen, och titta min gamla fanns ju kvar. Så de är ju bara att fortsätta på den. 
Anledning till att jag ville börja skriva igen är att jag behöver en ordentlig spark i baken med träning o hälsa. Jag vet ju så väl vad som är rätt o fel men min hjärna säger något annat.. vem har inte varit med om de??
 
Lite kort om mig. Har en dotter på 2 år, en sambo, jag jobbar på förskola, rider, ute i naturen ofta.
 
Det jag tänkte försöka åstadkomma med denna blogg är att dela med mig av min vardag, men framför allt min träning o matvanor. Och hoppas på att jag ska få en kicka av detta och leva som jag vet att jag bör göra och har massa idéer och tankar kring. Men som det tyvärr inte blir alla gånger. 
 
Denna dag har det blivit vab för min del. Det vill säga att jag fick möjlighet att storstäda, leka massa, kolla film, vila. Avslutade dagen med en promenad när sambon kom hem 🙂 
 
Men på återseende och hoppas ni vill följa mig!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

maddeviktresa.blogg.se

En blogg om min vardag tillsammans med min dotter och sambo, träning och hälsa.

RSS 2.0