Torsdag

Igår blev det en sväng till stallet för att gosa med Brylant =) Men även för att ha lite avslutning med gruppen, då vår grupp lägger ner pga. olika saker. Men vi har haft härliga onsdagkvällar, men dock väldigt sena sådana. Och man har lärt sig en massa saker inom ridning. Helt otroligt! =) Kommer sakna ridningen, men vem vet jag kanske tar tag i det igen senare i livet. 
 
Annars denna vecka har jag haft mycket plugg. Har haft redovisning, digitalt. Skönt när vi bara var 3 st som skulle redovisa. Så nu är det över och jag har bara 5 delkurser kvar och ett slutarbete. Sedan är jag utbildad Barnskötare. Skönt! 
 
Har haft en fruktansvärd ryggsmärta de senaste 2 dagarna. Har inte kunnat suttit ner och vilat något direkt på jobbet. Då vi har passat på att varit ute i det fina vädret, plus att det är lite bättre att vara ute nu när Corona viruset är och hälsar på i vårat land... Vi får se hur det kommer att arta sig detta virus.. Om man kommer bli sjuk eller inte. 
 
Hade tänkt att plugga lite ikväll, men när jag började läsa så tog det stopp. Så får hoppa över det. MEn har iaf skrivit frågorna, så det är bara att fylla på med svar sedan. Kanske får bli i helgen. 
 
Men nu ska jag ta och se lite på tv, innan det är dags att sova. 
Ha det bra där ute! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

maddeviktresa.blogg.se

En blogg om min vardag tillsammans med min dotter och sambo, träning och hälsa.

RSS 2.0