Torsdag och ännu en dag hemma

Har varit hemma idag också. Tycker det är så svårt att veta om det är pga graviditeten man är lite små trött eller om det är förkylningen. Aja det är bara att bita ihop. 
Imorgon ska jag jobba iaf. Då är det kvalitetsdag, så förskolan är stängd och vi pedagoger arbetar med lite av varje. Sen är det ju helg, får bli en lugn helg här så man vilar upp sig ordentligt.
 
Idag har jag ju då inte gjort något speciellt. Kollat på tv och fått dagen att rulla. Tog en promenad upp till affären för att handla lite. Vi aska äta soppa hemma ikväll, och varför inte baka lite färskt bröd till det =) Har varit så sugen på att baka bröd, så idag fick det bli en limpa. Kommer troligen att bli en till, då jag har kvar jäst. Men det får nog bli till helgen.
 
Min träning jag har gjort idag är promenaden upp till affären. Men jag fick gå ganksa lkångsamt, då jag kände av foglossning..... SUck! Ska det redan börja haha! Tur jag fick en gravidkudde av syster, så att det är lätt att få kroppen att slappna av.
 
Nej nu ska jag ta och invänta sambon, så att vi kan börja med lite mat. har varit extremt hungrig två dagar nu. OCh då har jag ändå ätit ordentligt.. aja bara vänta på middagen! 
 
Hoppas ni har haft en bra dag där ute! 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

maddeviktresa.blogg.se

En blogg om min vardag tillsammans med min dotter och sambo, träning och hälsa.

RSS 2.0