Omstart på bloggandet

Hej där ute!
 
Mycket har hänt sedan jag skrev sist. Bloggandet har verkligen kommit i skymundan då jag inte har haft någon lust eller ork att skriva. Men tänka att jag skulle göra ett nytt försök nu.
 
Nu kommer det väl inte direkt handla om viktnedgång denna tid på bloggen, då jag är gravid i v. 19. Men ska försöka att hålla igång min träning så gått det går. Har redan slutat rida, något som verkligen tog emot. Men av säkerhetsskäll så måste man. Och nu har jag varit sjuk i två omgångar så det har inte varit lätt att komma tillbaka till sina promender. Är just nu hemma och är sjuk med bihållor som gör ont. 
Bara denna vecka har jag kommit ut och promenerat två kortare promenader på 30 min. Klapp på axeln för det. 
I övrigt har jag haft en väldigt lindrig graviditet, har mått väldigt bra. Trött mellan varven och lite halsbränna. Har sluppit illamåendet så himla skönt! Peppar peppar!! 
VI har sett våran bebis en gång, och ska få titta på den nästa vecka igen. Spännande tider. 
 
Kommer inte riktigt ihåh hur länge sedan det var jag skrev, men i slutet av förra sommaren köpte vi oss våran första gemensamma lägenhet. Och total renoverade den hela hösten, vi blev riktigt nöjda med allt. Nu håller vi på att göra iordning tvättstugan lite. Ska sätta in en ho och bänkskiva, så vi har ett ställa att byta blöjor på =) 
 
Har vid årsskiftet börjat plugga till barnskötare på distans. Har kommit halvvägs i utbildningen. Tanken är att jag ska hinna klart innan bebis kommer. Så jag kör på för fullt. Har haft lite uppehåll då jag inte har orkat. Men har börjat komma igång igen. 
 
Ja det är väl lite kortfattat vad som har hänt. Hoppas nu att ni vill följa mig i denna spännande tid.
Så ska jag göra mitt bästa på att hålla bloggen levande nu =) 
Ha det fint där ute!  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

maddeviktresa.blogg.se

En blogg om min vardag tillsammans med min dotter och sambo, träning och hälsa.

RSS 2.0