Ny vecka

Helgerna går som vanligt för fort. Känns som att vi inte har hunnit med något denna helg. Men vi har gjort lite. Satt in nya duschdörrar och käkat våfflor hos svärmor. Annars har vi bara varit hemma. Det tog ett tag att fixa duchdörrarna, så det var hela lördagen som gick åt till det. 
 
Men nu är det ny vecka igen. Och den började med att det var snö utanför fönstret i morse. Tur man inte bytta till sommardäck som var tänkt. Troligen var väl detta den sista snön kan vi väl hoppas. Behöver inte komma någe nu längre tycker jag. 
 
Bebis verkar även hon må bra. I lördags kväll då hade hon fotbollsmatch inne i magen, och värre blir det väl säkert =) 
Tampas med min rygg.. Skulle ha träffat sjukgymnasten i morgon, men dom har ställt in pga corona. Så får försöka hitta lite övningar på nätet.. har även nu beställt ett foglossningsbälte. Kommer väl bli mycket vila när man kommer hem från jobbet. Ska dock försöka med promenaderna, då det är viktigt att röra på sig. Idag lockade det faktiskt inte, med tanke på snöyran som är utanför fönstret till och från. 
 
Ska lägga mig tillrätta nu och kolla lite på tv, innnan det är dags att sova. Börjar tidigt i morgon. 
Ha det fins där ute! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

maddeviktresa.blogg.se

En blogg om min vardag tillsammans med min dotter och sambo, träning och hälsa.

RSS 2.0