Helg

veckorna går fort. Det är redan helg igen. Denna helg hade vi inte några direkta planer, men sambon drog iväg och träna lite fotboll. Och jag tog en sväng på stan på fm. Så nu är det lite plugg för min del. Men det står stilla... Suck!!! Hoppas det släpper snart, så att jag  blir klar snart. Har en redovisning på tisdag, ska bli skönt när den är över.. 
 
I tisdags var vi iaf och kollade på våran lilla flicka. Eller det blev ju tyvärr så att sambon inte fick följa med in, då det vidtar försiktighets åtgärder med tanke på Corona. Så han fick snällt sitta utanför och vänta. Men allt var bra med våran töss, fick dock åka in i går fredag för att det saknades en bild. Lite fotoskygg detta barn. =) Men gjorde inte så mycket att åka in igen och kolla på henne =) 
 
Idag har jag iaf inhandlat våra första bebiskläder. Tänk va söta de små kläderna är, som dockkläder nästan hihi =) 
 
Ja det har väl egentligen inte hänt så mycket mer. Har varit sena dagar för mig, då jag har varit iväg på möten på kvällarna. Så nästa vecka hoppas jag på att det blir lugnare. Kanske man får tillbaka sitt plugghuvud då.  Tanken är att jag ska försöka bli klar med denna kurs i helgen. Men vi får se hur det kommer att gå. Tar det som det kommer.
 
Ikväll ska vi iaf ut till pappa och käka middag =) Tror inte jag behöver åka hem hungrig iaf =) 
 
Hoppas ni har det bra där ute och inte lider allt för mycket av detta virus som sätter skräck i hela landet. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

maddeviktresa.blogg.se

En blogg om min vardag tillsammans med min dotter och sambo, träning och hälsa.

RSS 2.0