Sol och glittrande vatten

Vilken underbar helg det har varit! 
Det har blivit mycket ute vistelse. Igår blev det först en promenad i solen. Sedan lite plugg. Eftersom att sambon var och tränade fotbill hade jag egen tid. Tnaken var att vi skulle åkt och bytt däck på bilen som idag, men eftersom att sambon hade energi efter träningen så åkte vi och bytte däcken igår och tvättade den. Helt underbart att få pyssla lite i solen och få en ren bil =) 
Så igår kväll blev det bara en lugn kväll. 
 
Idag blev det en långpromenad längst vattnet som glittrade. Det råkade bli en lite längre promenad än vad jag hade tänk mig. Men det var det värt med tanke på att det var så skönt ute. 
Har även varit och stor handlat inför veckan och påsken. Så nu är allt sådant klart. Det är väl bara ett besök på systembolaget, men det får sambon sköta själv =) Jag kan ju ändå inte dricka något haha! 
 
Bebis har haft fullt ös i magen, sparkar så fort man är lugn =) Mysigt <3 vårat lilla hjärta! <3 
 
Resten av denna dag blir lugn. en riktig slappar söndag, det väl länge sedan vi hade det. Men man behöver ha det. =)
 
Hoppas ni har haft det bra denna helg! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

maddeviktresa.blogg.se

En blogg om min vardag tillsammans med min dotter och sambo, träning och hälsa.

RSS 2.0