Påsk

Denna helg var det långhelg då det har varit påsk. Redan i torsdags em åkte vi ner till landet för att tillbringa hela helgen där. Så skönt. 
Det har bara varit jag, sambon och mamma där nere. Sedan kom syster, jimmy och wilma över dagen på långfredagen. Så det har blivit god mat och dryck. Ja eftersom att man inte kan dricka något alkoholhaltigt får man nöja sig med lite annat att dricka. Tur det finns mycketatt välja på. 
Bebis har såklart levt rövare imagen till och från. Sparkar och har sig. =) 
Och klar att bebis ska ha påskpresenter också =) Redan bortskämd! 
 
Idag kom vi iaf hem, så har pluggat lite. Har bara 3 kurser kvar plus slutarbete. Det är itne långt kvar nu, ska bli så skönt när det är över. 
Har även planterat lite blommor på balkongen som jag köpte ner på landet. FInns två stora handelsträdgårdar att handla på där. Så man passar ju alltid på att köpa lite blommor när man är där. 
 
Men imorgon återgår man till der vanliga igen. Arbete. HOppas på att det ska vara väder till att ta sig ut på promenader också. Hade varit härligt. Men just nu blåser det, och så kan det helt plötsligt börja snöa. Så det lockar inte alls till att gå ut och gå. Tror jag håller mig inne i dag och bara tar det lugnt.
 
Hoppas ni har haft en bra påskhelg där ute! 
 
Lite bebissaker
Påsktårta
Njuter
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

maddeviktresa.blogg.se

En blogg om min vardag tillsammans med min dotter och sambo, träning och hälsa.

RSS 2.0