Helg

Då var det redan helg igen. Veckan går bra fort nu för tiden. Men tur är ju att helgen är här och vi kan renovera hela helgen 😊 imorgon får vi tapeter i sovrummet. Sen är det bara 2 rum kvar 😉 inte långt kvar nu..
 
Eftersom att jag slutade sent idag, så blev det inte  renovering. Blev att leverera lite chips till farmor som är på sjukhuset. Glad över att få sällskap över middagen! Man vet ju själv hur tråkig det är att äta själv.
 
Ikväll blir det bara en bok ett glas vin. Bara ta det lugnt. Precis vad man behöver. Ska mysa med min älskade katt, då vi är kattvakt åt min egna katt haha! Så kan det bli när han inte bör hemma hos mig. 
 
Nu får ni ha en bra fredagkväll!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

maddeviktresa.blogg.se

En blogg om min vardag tillsammans med min dotter och sambo, träning och hälsa.

RSS 2.0