Veckorna går fort

Denna vecka har gått jätte fort. Hoppas inte helgen kommer gå lika fort.... för det ska hinnas med en del renovering. Vi har inte mycket kvar nu.. 
 
Igår var det ridning, gick fint. Det var tempoväxlingar och övergångar på schemat. Och det var ett pass som passade oss. Va nöjd efter lektionen, hade en Brylant som lyssnade snabbt på hjälperna. Underbart!
 
Idag har jag annars känt mig helt slut. Kroppen har varit seg, inte riktigt orkat göra något. Vet inte om det här ihop med min fastedag lr om det är något annat... Vi får väl se hur det känns imorgon! 
 
Men nu ska jag läsa lite innan det är dags att sova! 
 
Goa häst ❤❤❤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

maddeviktresa.blogg.se

En blogg om min vardag tillsammans med min dotter och sambo, träning och hälsa.

RSS 2.0