Renovering och jobb

Det har varit mycket nu ett tag.. renoveringen tar mycket tid och fokus. Så även gör jobbet. Men snart kommer jag ha lite lediga dagar, då jag har valt att ta semester för att försöka komma iordning i lägenheten. Vi hoppas på att kunna flytta om ca 2 helger... 
 
Tråkigheter har också hänt. Min älskade farmor somnade in förra veckan. Så det har varit tungt! 🕊❤ 
 
Ridningen rullar på, vi har haft programridning. Och så har jag passat på att gosa otroligt mycket med svarta prinsen. Det är där man laddar batterierna just nu. 
Jag och sambon har faktiskt fått till några filmkvällar förra veckan. Vi måste ju vårda vårat förhållande oxå, inte bara renovera 😃 
 
Som sagt nu börjar det dra ihop sig, kommer bli så bra när allt är klart. I helgen kommer syster och hennes man och tapetserar. 
 
Annat som hänt är att jag har börjat med 5:2. Har kört nu i 2 veckor. Och det har givit ett resultat på -2,1 kg. Så jag fortsätter med det. Och än har jag inte blivit sur och vrålhungrig. Kanske är något som fungerar för mig 😊 håller tummarna! 
Dags att läsa lite ju innan det är dags att sova. Men bjuder på lite bilder. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

maddeviktresa.blogg.se

En blogg om min vardag tillsammans med min dotter och sambo, träning och hälsa.

RSS 2.0