Fullt ös

Det är många bollar i luften nu. Renovering, jobb, nätvärk, dressyrträning m.m.
Har även börjat köra 5:2. Och jag smygvägde mig lite i morse, och det är neråt iaf =) Underbart!
 
Renoveringen går framåt, man börjar se ljuset. Både jag och sambon har valt att ta ut lite semesterdagar här nu i oktober, bara för att vi ska kunna komma vidare ännu mer. Så vem vet kanske kan vi flytta in i början av november. 
 
SOm jag skrev har jag börjat med 5:2. har ju kört det för jätte länge sedan, men fick lite pepp att  jag skulle börja igen. Och jag tycker att det funkar riktigt bra. Är väldigt strikt på matfronten. Väger allt så att jag vet hur mkt jag får i mig. Och förbereder mina måltider. 
Jag är nöjd! 
 
Ikväll är det programridning som gäller. Lätt C:1 är det som gäller. Spännande, får se om det går lika bra som förra gången jag red programet. 
 
Men nu ska jag göra mig iordning, ha en fin kväll där ute!! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

maddeviktresa.blogg.se

En blogg om min vardag tillsammans med min dotter och sambo, träning och hälsa.

RSS 2.0