Skönt att bara få vara

Denna helg har börjat bra. Vi hade långfrukost och fick sova ut. Eller ja jag gick ju upp vid 8 men iaf =) 
Har annars idag åkt och köpt lite blommor som saknades i fönstrerna. Och så handlat lite andra små saker. Kolla lite efter julklappar också. 
Känns riktigt skönt att bara kunna vara nu. Sambon fixar lite med elen här hemma. Det blir lite borrning, just nu kan inte jag göra så mycket. Mitt jobb kommer sedan när det är städning på schemat. Idag kan man väl säga att jag bara går runt och små myser lite. Fixar med lite små saker. En väldigt skön dag =)
 
Imorgon kommer vi fortsätta med att få eluttag på rätt ställe och vi kommer försöka få upp lite saker. Ska väl även hämta det sista som är klar i gamla lägenheten. Annars är det väl inte så mycket mer.
 
Men det känns iaf riktigt skönt att man bara kan få vara nu. Plus att man kan börja träna nu, får bli i veckan som kommer. Då blir det träning för min del. =)
 
NU ska jag njuta av alla tända ljus, ett glas vin och bara ha det lugnt och skönt =) 
Ha en fortsatt trevlig lördag där ute! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

maddeviktresa.blogg.se

En blogg om min vardag tillsammans med min dotter och sambo, träning och hälsa.

RSS 2.0