Sakta men säkert

Då börjar det ta form här hemma. Nu är det lite fler eluttag som ska på plats, och några få lådor som ska upp. Men då krävs det att några hyllor kommer på plats. Vi kommer ta lite sådant i helgen.
Vi trivs iaf, jag sover riktigt gott. vet ej om det beror på tystnaden eller utmattningen efter all renovering =) 
 
Igår var det iaf ridning. Det gick fint, Brylant har verkligen blivit en helt annan häst. Han jobbar på, och jag märker dirket när det är dags att bara göra något helt annat. Igår kände jag mig dock sned, men det är sådant som händer. Det var ett tag sedan jag kände det, så kanske var dags att känna sig så hihi! 
 
Annars rullar det på. Ska försöka komma ut på någon promenad till helgen, om det inte är skitväder. Är det dåligt tar jag väl en sväng på rodden. Hoppas på att kunna komma igång nu igen =) 
 
Aja nu ska jag bara ta och njuta i soffan ett tag innan det är dags för sängen! 
Hoppas ni har en fin kväll där ute! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

maddeviktresa.blogg.se

En blogg om min vardag tillsammans med min dotter och sambo, träning och hälsa.

RSS 2.0